Átfogó rendszerfelügyelet KKV-k részére

Egy jól működő, “élő” vállalkozásnak szüksége van informatikusra. Egyrészt azért, mert rendszeresen előfordulnak szoftveres vagy hardveres meghibásodások, amelyeket el kell hárítani, másrészt mára gyakorlatilag kötelező elvárás a felhasználók informatikai támogatása, harmadrészt vállalkozás működéséhez időről időre szükség van informatikai beruházásokra, fejlesztésekre, amelyek előrébb viszik, megkönnyítik a cég stabil működését. Egyszóval Önnek informatikusra van szüksége. Ezt alapvetően háromféleképpen biztosíthatja:

1. Rátermett embert nevez ki a csapatból.
KKV-k esetében a legjellemzőbb megoldás. Gézának van affinitása a gépekhez, ezért mindenki hozzá fordul. Géza így csak részben tud a valódi munkájával törődni. Ha nem tud valamit, akkor guglizza, ami lassú problémamegoldáshoz, súrlódásokhoz, frusztrációhoz vezet. Ha nem figyelünk rá, Géza fel fog mondani.

2. Saját főállású informatikust alkalmaz.
Eggyel jobb, mint Géza. Előnye, hogy az informatikus mindig azonnal rendelkezésre áll, munkaköre bővíthető, szakértelme megfelelő. Hátránya, hogy a bére magas, így a legköltségesebb megoldás. Emellett betegsége, szabadsága alatt nem romolhat el semmi. A tudása idővel megkopik és az új technológiákra gyakorlatias rálátása nincs.

3. Külsős céget alkalmaz.
A legköltséghatékonyabb és legmesszebb mutató megoldás. Nincs szabadság vagy betegség, az informatikus mindig rendelkezésre áll. A tudás sokkal sokrétűbb és naprakész, mert a szolgáltató biztosítja a folyamatos képzést az informatikusok részére. Olyan szolgáltatások is elérhetőek, amelyek a saját informatikusnál nem (pl. csereeszköz vagy demo készülék biztosítása, speciális szakértő a fejlesztési projektekhez, nagyobb humán erőforrás pl. költöztetéshez, hálózatépítéshez). Mindemellett a külsős cég költsége az informatikusi bér töredéke.

Mi ez utóbbi megoldást képviseljük. Velünk minden informatikai problémája, fejlesztése, jó kezekben lesz.

Rendszerfelügyelet + felhasználói támogatás + teljeskörű szállítás

Minden egy kézben.

Miért jó ez Önnek?

Számtalan cég kínál a miénkhez hasonló szolgáltatásokat. Az árajánlatokat nehéz összehasonlítani, a személyes megbeszélés pedig szubjektív és  – valljuk be – a tárgyalások alapján nem lehet pontosan meghatározni, hogy melyik cégre érdemes rábízni a legféltettebb adatainkat. Íme néhány érv, amiért minket érdemes választania:

R

Nem apróbetűzünk

Szerződéseink tiszták, megvezetések és apróbetűs rész nélkül.Nálunk nincs hűségidő, kötelező forgalom vagy egyéb megkötés. Egyszerűen csak tiszta, korrekt, hosszútávú kapcsolatot szeretnénk kialakítani, hogy Ön jó érzéssel mondhassa: „Van egy rendszergazdánk”.

R

Ismerjük az Ön problémáit

Csak 2-50 fő közötti mikro- és kisvállalatok karbantartását végezzük. Ebben a szegmensben abszolút otthonosan mozgunk és ismerjük a cégek jellemző problémáit, fejlesztési igényeit illetve informatikai elvárásait. És egytől egyig mindre tudjuk a jól bevált, megfizethető megoldást.

R

Bármikor segítünk

Lehet szabadság, lehet betegség de ez a szolgáltatásainkban nem látszódik. Bármikor hív Ön fel minket, mi mindig elérhetőek vagyunk és informatikusaink örömmel segítenek.

R

Tisztán játszunk

Termékeinket csak hivatalos forrásból, helyi márkaképviseletektől, disztribúcióktól szerezzük be. Számos gyártóval és hazai képviselettel kiemelt partneri viszonyban vagyunk. Így Ön biztos lehet abban, hogy megfelelő gyártói garanciát és támogatást kap a nálunk vásárolt eszközre vagy szoftverre.

R

Sokoldalúak vagyunk

A sokszínű csapatnak köszönhetően szaktudásunk és tapasztalatunk sokkal szerteágazóbb, mintha egy rendszergazdája lenne. Ezért tudunk Önnek segíteni a kábelezéstől szerver konfigurálásig, otthoni szórakoztatóközponttól biztonsági kamerarendszerig, Outlook-tól Photoshop-ig szinte minden kérdésben.

R

Nálunk nincs vállvonogatás

Ha összeomlik a számlázóprogram, nincs internet, SPAM listára kerül a cég vagy a garanciális nyomtató adja meg magát, akkor sem mondjuk azt, hogy „más szerződése, intézze azzal”. Segítünk a probléma megoldásában, akár úgy is, hogy mi egyeztetünk Ön helyett a felelős szolgáltatóval.

R

Folyamatosan tanulunk

Évente több tucat gyártói továbbképzésen veszünk részt azért, hogy kellő rálátással tudjuk Önnek a legjobb megoldást kínálni. Emellett egy számítástechnikai üzletet is üzemeltetünk, ahol kollégáink folyamatosan találkoznak minden új kütyüvel, technológiával és szoftverrel, és első kézből szereznek ismeretet azok használhatóságáról.

Elégedetlen a rendszergazdájával?

Akkor ideje váltani!
Havidíj nélkül Havidíjas karbantartási szerződéssel
IT VIP IT Bronze IT Silver IT Gold
Saját rendszergazda havi átalánydíj nélkül
0 Ft/PC/hó
0 Ft/szerver/hó
Ha csak távsegítségre van szükség
3.900 Ft/PC/hó
5.000 Ft/szerver/hó
Ha néha jól jönne a helyszíni segítség
5.900 Ft/PC/hó
7.000 Ft/szerver/hó
Ha gyakran kell a rendszergazda
7.900 Ft/PC/hó
9.000 Ft/szerver/hó
Rendelkezésre állás
Rendelkezésre állás hétköznap
10-16h-ig
hétköznap
9-17h-ig
hétköznap
9-17h-ig
hétköznap
9-17h-ig
  Távsegítség
Távsegítség, hibaelhárítás távolról
Minden eset díjköteles

Havi 10 eset díjmentes

Havi 20 eset díjmentes

Havi 30 eset díjmentes
  Távsegítség türelmi idő

Távsegítség, távoli hibaelhárítás megkezdése

max. 3 órán belül max. 1 órán belül max. 30 percen belül azonnal
  Kiszállás
Helyszíni hibaelhárítás
Minden eset díjköteles

Minden eset díjköteles

havi 2 eset
összesen max. 4 óra

havi 4 eset
összesen max. 6 óra
+1x1 óra helyszíni IT
  Kiszállás türelmi idő
Hiba esetén a javítás megkezdése a helyszínen (Budapesten) 2 napon belül 8 órán belül, sürgős esetben 4 órán belül 6 órán belül, sürgős esetben 3 órán belül 4 órán belül, sürgős esetben 2 órán belül
  Helpdesk
Telefonos segítség bármilyen IT kérdésben (helpdesk)
Minden eset díjköteles

Havi 10 eset díjmentes

Havi 20 eset díjmentes

Havi 30 eset díjmentes
  Átvitel
A fel nem használt esetek a következő hónapra átvihetők x
  Szerverek felügyelete
Szerverek proaktív felügyelete (csak Windows)
Minden eset díjköteles

Havi 1 óra

Havi 1 óra

Havi 2 óra
  Hálózat
IT hálózat (Ethernet, WIFI) karbantartása, hibaelhárítás
Minden eset díjköteles
  PC
Munkaállomások felügyelete, karbantartása
Minden eset díjköteles
  Tablet
Tablet-ek, egyéb „okos” eszközök karbantartása****
Minden eset díjköteles
  Nyomtatók
Nyomtatók, egyéb perifériák felügyelete,
Minden eset díjköteles
  Online előfizetések
Felhő előfizetések kezelése (G Suite, Exchange Online, O365)
Minden eset díjköteles
  Tanácsadás
Informatikai szaktanácsadás
Minden eset díjköteles
(1 óra) (2 óra)
  IT szakértő
IT szakértői részvétel a beszerzésekben, fejlesztésekben x x
  Csereeszköz
Csereeszköz biztosítása a javítás idejére x x
  Ügyintézés
Garanciális javíttatások díjmentes ügyintézése x x
  Leltár
Hardver- ill. szoftverleltár készítése és  karbantartása x
  Mentés
Mentési politika kidolgozása, ellenőrzése x
  Megelőző karbantartás
Megelőző karbantartás, rendszerellenőrzés negyedévente x
  Beszámoló
IT beszámoló készítése évente x x
  Akciók
Speciális akciók csak szerződéses partnereknek
  Kedvezmény
Kedvezmény termékeink és szolgáltatásaink listaárából x
  Segítség
Segítség a beszerzésben, szállítás prioritással
  Kiszállítás
A megrendelt termékek kiszállítása díjmentes x x