Átfogó rendszerfelügyelet KKV-k részére
Egy jól működő, „élő” vállalkozásnak szüksége van informatikusra. Egyrészt azért, mert rendszeresen előfordulnak szoftveres vagy hardveres meghibásodások, amelyeket el kell hárítani, másrészt mára gyakorlatilag kötelező elvárás a felhasználók informatikai támogatása, harmadrészt vállalkozás működéséhez időről időre szükség van informatikai beruházásokra, fejlesztésekre, amelyek előrébb viszik, megkönnyítik a cég stabil működését. Egyszóval Önnek informatikusra van szüksége. Ezt alapvetően háromféleképpen biztosíthatja:
1. Rátermett embert nevez ki a csapatból.
KKV-k esetében a legjellemzőbb megoldás. Gézának van affinitása a gépekhez, ezért mindenki hozzá fordul. Géza így csak részben tud a valódi munkájával törődni. Ha nem tud valamit, akkor guglizza, ami lassú problémamegoldáshoz, súrlódásokhoz, frusztrációhoz vezet. Ha nem figyelünk rá, Géza fel fog mondani.
2. Saját főállású informatikust alkalmaz.
Eggyel jobb, mint Géza. Előnye, hogy az informatikus mindig azonnal rendelkezésre áll, munkaköre bővíthető, szakértelme megfelelő. Hátránya, hogy a bére magas, így a legköltségesebb megoldás. Emellett betegsége, szabadsága alatt nem romolhat el semmi. A tudása idővel megkopik és az új technológiákra gyakorlatias rálátása nincs.
3. Külsős céget alkalmaz.
A legköltséghatékonyabb és legmesszebb mutató megoldás. Nincs szabadság vagy betegség, az informatikus mindig rendelkezésre áll. A tudás sokkal sokrétűbb és naprakész, mert a szolgáltató biztosítja a folyamatos képzést az informatikusok részére. Olyan szolgáltatások is elérhetőek, amelyek a saját informatikusnál nem (pl. csereeszköz vagy demo készülék biztosítása, speciális szakértő a fejlesztési projektekhez, nagyobb humán erőforrás pl. költöztetéshez, hálózatépítéshez). Mindemellett a külsős cég költsége az informatikusi bér töredéke.
Mi ez utóbbi megoldást képviseljük. Velünk minden informatikai problémája, fejlesztése, jó kezekben lesz.
Rendszerfelügyelet + felhasználói támogatás + teljeskörű szállítás
Minden egy kézben.
Miért jó ez Önnek?
Számtalan cég kínál a miénkhez hasonló szolgáltatásokat. Az árajánlatokat nehéz összehasonlítani, a személyes megbeszélés pedig szubjektív és – valljuk be – a tárgyalások alapján nem lehet pontosan meghatározni, hogy melyik cégre érdemes rábízni a legféltettebb adatainkat. Íme néhány érv, amiért minket érdemes választania:
Nem apróbetűzünk
Szerződéseink tiszták, megvezetések és apróbetűs rész nélkül.Nálunk nincs hűségidő, kötelező forgalom vagy egyéb megkötés. Egyszerűen csak tiszta, korrekt, hosszútávú kapcsolatot szeretnénk kialakítani, hogy Ön jó érzéssel mondhassa: „Van egy rendszergazdánk”.
Ismerjük az Ön problémáit
Csak 2-50 fő közötti mikro- és kisvállalatok karbantartását végezzük. Ebben a szegmensben abszolút otthonosan mozgunk és ismerjük a cégek jellemző problémáit, fejlesztési igényeit illetve informatikai elvárásait. És egytől egyig mindre tudjuk a jól bevált, megfizethető megoldást.
Bármikor segítünk
Lehet szabadság, lehet betegség de ez a szolgáltatásainkban nem látszódik. Bármikor hív Ön fel minket, mi mindig elérhetőek vagyunk és informatikusaink örömmel segítenek.
Tisztán játszunk
Termékeinket csak hivatalos forrásból, helyi márkaképviseletektől, disztribúcióktól szerezzük be. Számos gyártóval és hazai képviselettel kiemelt partneri viszonyban vagyunk. Így Ön biztos lehet abban, hogy megfelelő gyártói garanciát és támogatást kap a nálunk vásárolt eszközre vagy szoftverre.
Sokoldalúak vagyunk
A sokszínű csapatnak köszönhetően szaktudásunk és tapasztalatunk sokkal szerteágazóbb, mintha egy rendszergazdája lenne. Ezért tudunk Önnek segíteni a kábelezéstől szerver konfigurálásig, otthoni szórakoztatóközponttól biztonsági kamerarendszerig, Outlook-tól Photoshop-ig szinte minden kérdésben.
Nálunk nincs vállvonogatás
Ha összeomlik a számlázóprogram, nincs internet, SPAM listára kerül a cég vagy a garanciális nyomtató adja meg magát, akkor sem mondjuk azt, hogy „más szerződése, intézze azzal”. Segítünk a probléma megoldásában, akár úgy is, hogy mi egyeztetünk Ön helyett a felelős szolgáltatóval.
Folyamatosan tanulunk
Évente több tucat gyártói továbbképzésen veszünk részt azért, hogy kellő rálátással tudjuk Önnek a legjobb megoldást kínálni. Emellett egy számítástechnikai üzletet is üzemeltetünk, ahol kollégáink folyamatosan találkoznak minden új kütyüvel, technológiával és szoftverrel, és első kézből szereznek ismeretet azok használhatóságáról.
Elégedetlen a rendszergazdájával?
Akkor ideje váltani!Havidíj nélkül | Havidíjas karbantartási szerződéssel | |||
---|---|---|---|---|
IT VIP | IT Bronze | IT Silver | IT Gold | |
Saját rendszergazda havi átalánydíj nélkül
0 Ft/PC/hó
0 Ft/szerver/hó |
Ha csak távsegítségre van szükség
5.500 Ft/PC/hó
8.500 Ft/szerver/hó |
Ha néha jól jönne a helyszíni segítség
8.500 Ft/PC/hó
10.500 Ft/szerver/hó |
Ha gyakran kell a rendszergazda
10.500 Ft/PC/hó
13.500 Ft/szerver/hó |
|
Rendelkezésre állás | ||||
Rendelkezésre állás | hétköznap 10-15h-ig |
hétköznap 9-16h-ig |
hétköznap 9-16h-ig |
hétköznap 9-16h-ig |
Távsegítség | ||||
Távsegítség, hibaelhárítás távolról | ✔ Minden eset díjköteles |
✔ Díjmentes esetek száma havonta: PC-k száma |
✔ Díjmentes esetek száma havonta: PC-k száma *2 |
✔ Díjmentes esetek száma havonta: PC-k száma *2 |
Távsegítség türelmi idő | ||||
Távsegítség, távoli hibaelhárítás megkezdése |
max. 3 órán belül | max. 1 órán belül | max. 30 percen belül | azonnal |
Kiszállás | ||||
Helyszíni hibaelhárítás | ✔ Minden eset díjköteles |
✔ Minden eset díjköteles |
✔ havi 2 eset összesen max. 4 óra |
✔ havi 4 eset összesen max. 6 óra +1x1 óra helyszíni IT |
Kiszállás türelmi idő | ||||
Hiba esetén a javítás megkezdése a helyszínen (Budapesten) | 2 napon belül | 8 órán belül, sürgős esetben 4 órán belül | 6 órán belül, sürgős esetben 3 órán belül | 4 órán belül, sürgős esetben 2 órán belül |
Helpdesk | ||||
Telefonos segítség bármilyen IT kérdésben (helpdesk) | ✔ Minden eset díjköteles |
✔ Havi 10 eset díjmentes |
✔ Havi 20 eset díjmentes |
✔ Havi 30 eset díjmentes |
Átvitel | ||||
A fel nem használt esetek a következő hónapra átvihetők | x | ✔ | ✔ | ✔ |
Szerverek felügyelete | ||||
Szerverek proaktív felügyelete (csak Windows) | ✔ Minden eset díjköteles |
✔ Havi 1 óra |
✔ Havi 1 óra |
✔ Havi 2 óra |
Hálózat | ||||
IT hálózat (Ethernet, WIFI) karbantartása, hibaelhárítás | ✔ Minden eset díjköteles |
✔ | ✔ | ✔ |
PC | ||||
Munkaállomások felügyelete, karbantartása | ✔ Minden eset díjköteles |
✔ | ✔ | ✔ |
Tablet | ||||
Tablet-ek, egyéb „okos” eszközök karbantartása**** | ✔ Minden eset díjköteles |
✔ | ✔ | ✔ |
Nyomtatók | ||||
Nyomtatók, egyéb perifériák felügyelete, | ✔ Minden eset díjköteles |
✔ | ✔ | ✔ |
Online előfizetések | ||||
Felhő előfizetések kezelése (G Suite, Exchange Online, O365) | ✔ Minden eset díjköteles |
✔ | ✔ | ✔ |
Tanácsadás | ||||
Informatikai szaktanácsadás | ✔ Minden eset díjköteles |
✔ (1 óra) | ✔ (2 óra) | ✔ |
IT szakértő | ||||
IT szakértői részvétel a beszerzésekben, fejlesztésekben | x | x | ✔ | ✔ |
Csereeszköz | ||||
Csereeszköz biztosítása a javítás idejére | x | x | ✔ | ✔ |
Ügyintézés | ||||
Garanciális javíttatások díjmentes ügyintézése | x | x | ✔ | ✔ |
Leltár | ||||
Hardver- ill. szoftverleltár készítése és karbantartása | x | ✔ | ✔ | ✔ |
Mentés | ||||
Mentési politika kidolgozása, ellenőrzése | x | ✔ | ✔ | ✔ |
Megelőző karbantartás | ||||
Megelőző karbantartás, rendszerellenőrzés negyedévente | x | ✔ | ✔ | ✔ |
Beszámoló | ||||
IT beszámoló készítése évente | x | x | ✔ | ✔ |
Akciók | ||||
Speciális akciók csak szerződéses partnereknek | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Kedvezmény | ||||
Kedvezmény termékeink és szolgáltatásaink listaárából | x | ✔ | ✔ | ✔ |
Segítség | ||||
Segítség a beszerzésben, szállítás prioritással | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Kiszállítás | ||||
A megrendelt termékek kiszállítása díjmentes | x | x | ✔ | ✔ |
A táblázatban szereplő árak és szolgáltatások tájékoztató jellegűek. A tájékoztatás nem teljeskörű. A változtatás jogát fenntartjuk! Pontos árakért és csomagleírásokért kérje ajánlatunkat az info@telnetwork.hu e-mail címen vagy a 06-1-273-0393-as számon!